Dagens goda gärning och sen har jag varit en sväng till himlen! :)


Som sagt älskar jag att baka och efter några samtal med min söta, snälla, goa och rara granne som är en äldre dam har jag kommit fram till att hon inte alls gillar att baka!

Vilken tur för henne att hon har mig som granne som ÄLSKAR att göra det och varje gång jag har gjort det går jag in till henne eller hänger en påse på hennes handtag på dörren med det jag har bakat! :)




Så imorse hängde jag en påse med lussebullar till henne! Villken överraskning! :)


Sen var jag till himlen en sväng, kan säga att jag mår lite liiiiite illa just nu, men det var det värt!
Bildbeviset ser du nedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0