Make Up Stores 10års jubileum, i Eskilstuna!

Igår kväll var det dags för Make Up Stores 10års jubileum i Eskilstuna och jag var där och fotade! Tänkte dela med mig av kvällens bilder till er!

De visade upp Make Up Stores vinterlook "Frozen Diamond" där dom magnifika klänningarna är uppsydda endast för denna look! Tjejerna på Nina Prenker Hår & Inspiration fixade modellernas fantastiska frisyrer.



Om du är med på en bild som du vill att jag ska ta bort! Kontakta mig på [email protected] så tar jag bort bilden!


Om du vill använda dessa bilder måste du skriva vart du har tagit bilderna ifrån, skriv att bilderna är ifrån byemmag.blogg.se där du ska publicera bilderna. Kontakta mig även via mailen och berätta att du lånar bilderna från mig och vart du publicerar dem! : )


















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0